Aysenurkecici Kızlar belime regl ağrısı gibi agrilar giriyor Ve sırt ağrım var sizce doğum belirtisimi 37+2 günlük hamileyim
[silindi] Aysenurkecici yalanci sanci olabilir.. doğum sancisi 3-5 dakka arasidir ve dinlensenizde gecmez
Aysenurkecici Rumeysa52 benim 1 saat önce başladı gelip gidiyo arada bi sıcak basiyo sırt ağrısı gelince
[silindi] Aysenurkecici düzenli değilse stress yapmayin ama baktiniz 3-5 dakka veya 10 dakkada bir ozaman hastneye gidip bir baktirirsiniz.. bel ağrisi rahme doğruda iner cok şiddetli değilse doğum olmayabilir.. bazen de yalanci sanci doğuma hazirliktir rahminizi hazirliyordur.. dediğm gibi dakkikalara dikkat edin
Ssraa Dinlenin geçiyor mu gözlemleyin. Doğum sancıları müthiş bir düzenle geliyor hayret edersiniz zaten :)
Busra2017 37+5 benimde sırt bel kasık ağrısı var ama düzenli değil ara ara oluyo heycanlaniyorum acaba doğum mu başladı diye. Ama ne bi su gelme durumu var ne de nişane dedikleri şey sürekli tetikte bekliyoruz bakalım