Missmanan Elif1ekim canım sadece kalkerken hafif bir acı oluyor biraz güçlü olmak çok önemli kendinize güvenin önemli olan o 🤗
Missmanan SelinUzun amin canım benim Rabbim sağlıkla güzellikle gelsin dünyaya 🤗😍 ne mutlu bana rahatlattıysam 💕
rabiakryl Missmanan merhaba. belden uyusturmali olunca ameliyatta aci falan hissettiniz mi peki ? kimisinin vucudu tam bende sezeryab düşünüyorum ama boyle seyler duyunca cok korktum acikcasi
Missmanan Zera_ER yaa çok teşekkür ederim canım 🙈 Allah razı olsun 💕 kesinlikle kucağına alınca bütün acılar bütün sancılar geçiyor onun mutluluğu yetiyor 😍Rabbim sizlerede güzel güzel hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah bir avazda kurtarsın rabbim 😍💕