Kullanıpta memmun kalmayan var mı aranızda?
Eksileri neler..
Veya en çok tercih edilen?
kesinlikle önerdiğiniz bir bebek arabası var mı?
Ayrıca Casual cadıllac ve joie Litetrax 4 Travel de aklımda olanlar.
Ama bebeğim Ocakta doğacakta doğacak ve yaşadığımız şehir kışın aşırı soğuk oluyor.. Bunu göz önüne alarak bir seçim yapmak istiyorum..