neviinn bende hic kullanmadım pazartesi hastanrye yatışımız yapildi bi iki hafta durabilirim bu aralar da o ara napicagkmi düşünüyorum tuy dokucu ktem düşündüm bi ara ama yorumlar cok kötü diger türlü burda banyo imkani varmi onu sorucam bugun ama hic sanmiyorum napicagimi sasirdim bende 🙄