GzdMhmt Merhaba , Dediğim gibi ben çok kaliteli bir şey aramıyordum ama iki kere kurulup çöpe gidicek bir mobilya da kim ister, 2 yıllık garantisi var 12 yaşına kadar kullanır taşındığınız zaman boz kur hiç bir şey olmaz dediler, sunta onlarlar da vardı onlar kalitesizdi ama kapak çekmeceler Mdf olanlar gayet güzeldi tercih meselesi ✋🏻