Herkese iyi geceler🙋🏻♀️ 18. Haftamda serklaj yapıldı, şuan 21+5 olduk. Tatilde olduğumuz için memlekete gelmiştik. Kanama da burda oldu ve serklaj da burada yapıldı.Yarından sonra 5-6 saatlik yola çıkmamız gerekiyor ama çok endişeliyim. Serklaj olup böyle uzun yola çıkmış olan var mı? Nelere dikkat etmeliyim?