Rbs111
kr1907
canm benim 2inci gebeligim işk oglumda söylemişdi doktor yüz üstü olmaz uyumak, sag tarafada uyuyamazsn, sol tarafa uyumak lazm kalbinle çoçuk arasında birşey oluyormuş damarlar kan dolaşımı falan, benim karnm da normal büyüklükde bazen fazladan soluma uzanıyorum sanki sıkışıyor