Bende bio-oil kullanıyorum 18. Haftadayım yani çatlamadım ama erken diye tahmin ediyorum ablamda 2 çocuğun da da bu yağı kullandı oda çatlamadı hiç ama çatlakların bir sürü sebebi var unutmayalım genetik faktörler deri yapısı bol su içmek gibi gibi krem yağ kullanıp çatlayan yada hiç birşey sürmeden çatlamayanda var yaniii 🤷🏻♀️🤷🏻♀️