M-Ali Çünkü hamilelikte tarçın yüksek dozlarda tüketildiği zaman rahim kasılmalarını uyarıcı etki yaptığı için fakat düşük dozlarda vede yemeklerde kullanılabilir. Hamilelikte her çay doktora danışmadan her bitki uzmana görünmeden tüketilmemelidir. Çünkü bazen sağlığınıza zarar verebilirler. Örneğin tarçın hamilelikte olmazsa olmazlardan değildir. Çok lazım ve gerekli olmamaktadır. Elden gelindiği kadar kullanılmamalıdır. Çünkü hem iştahı keser sizin ve bebeğinizin kilo almasını engeller ve bebek gelişmez. Ayrıca kabızlığı giderdiği için aşırı ishal durumu da bir anne adayı için çokta iyi olmamaktadır. Mide bulantılarını çoğalta bilir. Hep uykuya ihtiyaç duyulabilir kişiye uyku verebilir. Ayrıca rahim ağzındaki kasılmalar meydana gelerek düşük ve bebek ölümüne kadar ilerleyebilir. Bu nedenle tarçın gerekmedikçe kullanılmamalıdır fakat illede kullanılması gerekiyor ise çok az miktarda yemeğin içerisine bir defalık atılabilir. Bu bir uzmandan izin alarak yapılmalıdır.
Araştiriken iyi araştirin birşeyi yaparkende doktorunuza danişmadan yapmayin. İyi geceler