Edu 12 tane yumurta toplandı canım 1 tane embriyo oluştu ancak e2 degerimmçok yükseldiği için 1 ay transferi erteleyelim rahim dinlendirme yapalım dediler transfer yapılmadı yani o 1 ay 46. Gün de adet olmayınca normalde 42 günde 1 adet görüyorum 46. Gün karın şişliği göğüs agrısı dan dolayı şüphelenip test yaptım gebe oldugumu öğrendim