Çok normal, 16 hafta bitene kadar kustum, yiyebildiğin şeyler sayılı olacak, ama geçiyo, boşuna hap içme, kimyasal sonuçta, ve bu süreç olması gereken.. Ömrüm boyunca öyle kalcam sanıyodum 🤦🏻🤦🏻 3 kilo verdim, ve bi açıldı iştahım, 20 kilo aldım 😂 😂 😂 bi anda bıçak gibi kesiliyo o bulantılar, Haa 9 ay devam eden de varmış.. Öyle olmaz inşallah 🤞