GamzeSerhat canım haklısın çok pahalıymış gerçekten iyice araştırsaydın keşke ... bende 1500 vericem açıkçası benimde içime oturuyor ama birçok doktora gittim hiç memnun kalmadım şuan ki doktorumdan memnunum iyi ilgileniyor bebeğimin bütün uzuvlarını ölçüyor be daha 20 haftalık olmamıza rağmen yüzünü yakında gördük ☺ Testleri devlette yaptırıyorum sonuçları doktoruma atıyorum. Hastanede en yoğun çalışan ve çok fazla hastası olan doktor 🙂 inşallah Doğum zamanına sorun yaşamayız hayırlısı olsun. İlk hamilelik ve tecrübesizlik var, doktor iyi, bebeğin testleri, anneye serum 1 gece yatış hepsi içinde fiyat diyince iyi gibi geldi fiyat