shuaysegul Kızlar geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var ve doktor erken doğuma sebep olacağını söyledi. Bu durumu yaşayan var mı ? Antibiyotiklerde geçirmiyor artık nasıl baş edicem ??
Sibella86 shuaysegul aynı durumdayım sabah akşam 1 bardak suya 1 tatlı kaşıyo elma sirkesi koyup içiyorum baya azaldı doktorun bşr sakıncasınyok devam et dedi
gulsenkonakli shuaysegul ilk hamileliğimde benim de öyleydi. 27. Hafta sancılarım başladı, kızım 39 da doğdu. Bu sürede 4-5 gece hastanede yattım, sık sık serum, kutularca antibiyotik günde 5 litre su ve sancıyı kesmek için adalat hap kullandım. Proluton iğne oldum 4 kez. Ve son 3 Ay sürekli yattım. Enfeksiyonum doğuma kadar geçmedi bu nedenle sezaryen doğum yaptım. Şimdi yine hamilyim. Enfeksiyon önleyici yaban mersinli bir vitamin varmış onun adını öğrenip buraya yazacağım en kısa zamanda.
derinmilatuncay shuaysegul bende şeker, tiroid, idrar yolu enfeksiyonu, pıhtılaşma, burunda et hepsi var....26 haftadan beri erken doğum riski var.hepsi için ilaç kullanıyorum, şuan 34+2 yim çok şükür herşey yolunda.merak etmeyin tedbiri alın.gerisi allahtan.
Sera00 gulsenkonakli evet ismi urinonvef .ama dr yazmadan kullanmayin hanımlar. 4 aydır kullanıyorum enfeksiyonum cok yogun. Sirke suyu kullanıyorum içme ve temizlenmede ve ayrıca bu ilaç. Hepsi rahatlatti gecti mi enfeksiyon. Tabi ki hayır