Bkr-efe Evet arkadaşlar bugün 13.15 de oğluşuma kavuştum 🙏sezeryan Doğum hakkında sorularınız varsa alabilirim
Esradgc Bkr-efe gözünaydın canım allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin kaç kilo doğdu planlı sezeryanmıydı birde ayağa kalkabildin mi şuan dikişlerin çok acıyormu bende 2 hafta sonra sezeryan olacagım da tesekkür ederiö şimdiden
mk123 Bkr-efe hayirli olsun, rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin minnaginizi🤗benimde 2 hafta sonra dogumum olacak sezeryan, kanamaniz icin ne kullandiniz, agrilarinizla nasil başa cikiyorsunz zor oluyor mu
Bkr-efe Esradgc amin çok sağol canım 🙏 planlı sezeryan olmadı canım sancım oluyordu 2 gündür sabah kahvaltımı yaptım hastaneye geldik ve nst ye bağladılar sancım çıktı bebeğin kalp atışları da yüksek çıkıyordu. Doktorum geldi ve muayene etti ama inme yoktu ve çatım çok dar diye sezeryana alındım. Evet 4-5 saat sonra yürümeye başladım gazım da çıktı. İlk ayağa kalkıp yürüdüğünde biraz kötü oluyorsun canım.
Bkr-efe mk123 amin inşallah 🙏 ağrılar oluyor tabi ama dayanıyorsun İnan bebeğin unutturuyor. İlk ayağa kalktığın zaman biraz zor onun dışında bol bol yürümek önemli çok şükür gazım da çıktı. Zaten sen kendine gelene kadar 3-4 tane serum ağrı kesici yapıyorlar.