Daha önce hamileliğinde çatlayıp lazer vs yöntemlerle çatlak tedavisi olan var mı ? Ya da bildiğiniz duyduğunuz bir yöntem var mı ? 36+3üm ve 1 hafta içinde göbek deliğimin altı mahvoldu :( ki gebeliğimin başından beri bir sürü üzüm kullandım. Lierac, Hindistan cevizi yağı, probiyotikli nemlendirici, bebe yağı.. ama olunca oluyormuş cidden :( doğumdan sonra hemen tedaviye başlamak istiyorum