tazesine canım öncelikle inşAllah sağlıklı bir hamilelik geçirirsin 🥰 29haftalık hamileyim,son bir kaç haftaya kadar karnım bile belli olmuyordu,hamileliğim boyunca bir pantolon aldım ve 2 tayt ile geçiriyorum, yaz olduğu için pantolon zaten çok rahatsız ediyor, elbise ve taytın üzerine normal bedenimden 1 beden büyük salaş tshirtlerle gömleklerle geçiriyorum. Öncesine kadar kendi bedenimdekileri giyebildim hep. Pantolonu h&mden almıştım çok memnunum,taytları da aynı şekilde. Beğendiğim kıyafetleri hep hamilelik sonrasına erteliyorum içim gide gide:) çünkü hamilelikten dolayı hep mecburi olarak aldığım şeyler oluyor bunlar, sonrasında da giymeyeceğim için boşuna almayı da istemiyorum bir yandan:)