Benim 1900 dedi ama ne kendi kilonuzu ne bebeğinizin kilosunu başka insanlarla kıyaslayıp can sıkmayın. Doktor tamam diyorsa tamamdır. Yazılanlara göre benim bebeğim zayıf ama onlar belki 38e kadar 3 olcak ben 40ta görebilcem 3ü. Hepimiz çok farklı insanlarız.