22 günlük bebeğim var ilk doğduğunda gaz sıkıntısı ve çişinde ki kanımsı lekfe için gidince doktor sarılığı var 12 gibi duruyor dedi tahlilde 14 çıktı sonraki gün tekrar gittik 16 çıktı ve hemen yatış verildi iki gün hastanede yattık çıktık sık sık emzirme tek çözüm perşembe günü son kontrolümüz var bakalım hayırlısı olsun birde benim bebeğimde çok uyuyordu şuan sarılık gittikçe daha uyanık ve canlı duruyor birde banyo suyuna altın atıp yıkadım çocuğumu hep tavsiye ederim ama sakın şekerli su vs hiç bişi vermeyin anne sütüne devam