Zey Bugun 13.08.09 saat 7.00 kizimi suni sancı la kucama aldım rabbim herkesi tek sancıla kurtasın Cok zor ama kizmi kucama aldımda herseyi unutum tam detay vermek istemiyorum diye kisa yazım 😘
YagmurDaskn Zey Allah bağışlasın ama madem detay vermeyeceksiniz neden yazdınız ki ? Bir de 2009 da mı doğurdunuz da 09 yazdınız?
sinemsepci Zey detay vermicekseniz post açmak niye? Burası yardımlaşma platformu ya hani? 😂 neyse Allah size bağışlasın analı babalı büyüsün bebeğiniz ☺️
YagmurDaskn Minejjan Bugün doğurmuş ama 09 yazmış yanlışlıkla herhalde. 😂 bir de sanki röportaj veriyormuş gibi detaya girmek istemiyor 😂😅🤣