BusraMece Kızlar göğüs pompası doğumdan önce alınmalı mı yoksa doğumdan sonra duruma göre mi alınmalı? Tecrübeliler yetişin 😊
GuelGltkn BusraMece bende önceden alicam hatta Mochi diye bi marka var onu almaya karar verdim cok ebe tavsiye ediyo
Akademisyenanne BusraMece ben aldim hemen. Hatta aldigim ilk bebek esyasi diyebilirim. Cunku dogum iznim cok az. Hemen ise donmem gerekicek. Mecbur sut sagip birakmak zorundayim. Bazi anneler de dogumdan sonra sütünün durumuna gore aliyor. Benimki mesleki mecburiyet😊
BusraMece SemaSalihh Mervemim GuelGltkn Bende aliyim diyorum ya suanda 26.haftadayim sezeryan gelişli şimdilik dedi insallah döner tabide normal dogum yapipta ihtiyaci olanlarda var en kötü kullanmazsam ihtiyaci olan birine veririm
Mervemim Doğum yaptgm günden itibaren kuklanıyorum işime bu kadar yarayacagnı hiç düşünmemiştim . Özellikle sezaryen olmak zorunda kalırsanız ilk günler bebek ememedigi için sütü getirmekde pompa etkili oluyor
Mervemim BusraMece benim bebepim 32 de döndü ama öık bejledik kanaka düşmedi döner sizinkide daha erken Allh hayrlı dogum nasip etsin
BusraMece Mervemim insallah ya bekliyoruz valla sezeryandan korktugum kadar normalden korkmuyorum açıkçası
Tugba88 BusraMece ilk çocuğumda evdeydim çalışmıyordum o yüzden pompa almamıştım şimdi ise lansinoh un manuel ini aldım işimi görmezse elektrikli alırım diye düşündüm bebeğin anne sütü alıp almayacağı belli değilken elektrikliyi almak istemedim erkenden