[bilinmeyen] evet evet onu biliyorum gece yada sabaha karsi gelirse kim varsa o denk gelecek kendi doktorumuz yoksa, tanidik prk kar etmiyor yani doktorlarin hepsinden memnun herkes benim de cok arkadasim dogum yapti ondan icim biraz daha rahat bakalim hepimiz icin hayirlisi