Tuana_Demet hunilimom beni 35te yaptı şuan 37yim bir daha yapar mı çünkü hep 37 den sonra yapılır diye duydum
hunilimom Tuana_Demet neden yaptığına bağlı o zaman size çatınız uygun vs demisse bir daha yapmaz doğum anına kadar zaten bakmış bir kez
matmazel3234 Tuana_Demet ben 16. Haftamda serklaj oldum bide ikiz gebelik belki o yüzden hiç bilmiyorum canım
Tuana_Demet Premsesimvaar bende hissetmedim acıyor falan yazanlar olmuş burda ama hiç öyle olmadı çok şükür umarım doğumumuzda iyi geçer
anapanda12 39 haftada doğurdum ve hiç yapmadı doktorum sadece açıklık kontrolü için bi kere alttan muayene etti onda da üç cm açılma olduğundan yatış verdi sonraki gün doğurdum
Nursevincli Tuana_Demet doğum anında çatı kontrol edilir. Çoğu doktor çatı muayenesinin aslında olmadığını söylüyorlar🤷♀️