Mutlu_anne2 38 hafta da doğmuştu kizim halbuki 36 hafta da suyum geliyormuş ben anlamadım acil sezeryan a alindim suyu kalmadığı için
[silindi] Mutlu_anne2 nasıl anlamadınız suyunuz damla damla mı geldi benimde 2 gündür sarımsı kahve rengimsi 6 7 damla su geliyor gibi 38. Haftadayım
Mutlu_anne2 [silindi] haziran da doğum yaptım o aylarda çamaşırım islaniyor du ben ter saniyordum çünkü kışın bile sırılsıklam terleyenbiriyim hareketleri normal diye 2 hafta kontrole gitmedim 38 de gidince susuz kalmış hemen doğuma alindim
Duruvesimgr 38+0da 1. Kızım doğdu. Şimdi 2. Kızımı bekliyorum 36 dayım. Annemin 4 kızı var. Hiç 39 u görememiş hep 37 yada 38 de doğum yapmış. Kız erken gelir derler ama yinede Allah bilir doğacağı zamanı
Mutlu_anne2 Elfsrkn 2 satte bir degistiriyordum camasirimi islaniyor du ama hissetmiyordum sızıntı seklindeydi