denizinannesi03 Selamlar, 8 haftalıkken boş gebelik denmiş 24 martta kürtaj olmuştum.3 adetten sonra korunmayı bırak demişti doktorum. Allah nasip ederse olacak inanıyorum, sizlerde böyle olup sağlıklı gebelik yaşayanınız var mı? Yine aynısı olur diye korkuyorum.
aslimutlu1 denizinannesi03 7 haftalıkken kalbi durmustu kuzum . Kanamayla gittim kürtaj oldum . Subatta kürtaj oldum . Nisanda hamile kaldım . Suan 17+6 😌 için rahat olsun yine olur saglıklıcakla olsun insallah. Gec olsun saglıklı olsun
Eeeeeeee denizinannesi03 geçen sene 16 Ağustosda boş gebelikten kürtaj oldum. 3 adet dönemi bekledim. 28 Aralık’ta tekrar hamile olduğumu öğrendim 🙏🏻 Şuan 36+1 deyiz kızımla çok şükür hayırlısıyla sende güzel haberi alırsın inşallah canım. ☺️😊
sevgitekes denizinannesi03 bende aynı yine öyle olur diye korkmuştum şükür hiç sıkıntı yaşamadık ilk bebek boş gebelik ti 20 aralıkta oldum kürtaj 22 ocak son adet hemen oldu şimdi 29 haftalığım 😊 bizimki hiç korunma dedi yine bir ay korundum dinlendim
denizinannesi03 aslimutlu1 oy maşallah, sağlıkla alın kucağınıza inşallah. Hepimizin kucağını sağlıklı hayırlı evlatlar ile doldursun Allah. Teşekkür ederim ilginize.
Eliftekin Ben de 3 haftalık boş gebelikten sonra hamile kaldım ve kürtaj olmadım kendi temizlendi ve şuan 6-4 haftalık hamileyim çok şükür kalp atışlarını da duydum. Ben üstüne hiç adet görmeden kaldım doktor öyle dedi bu düştükten sonraki kanamanı adet olarak say dedi sonra adet görmedim test yaptım hamileymişim.
beyazguvercinim33 denizinannesi03 bende geçen sene Ağustos’ta boş gebelik geçiren biri olarak Allah’ın dediği olur diyorum ve 6 ay sonra Rabbim verdi elhamdulillah şuan 7 ay olmak üzereyim ❤️
Ecrinbzkrt denizinannesi03 cnm bende yeni kurtaj oldum 2bucuk ay oluyor boş gebelıkten bende korunmayı bıraktım bu ay rabbım inş nasıp ederde olur rabbım ısteyen herkeze nasıp etsin
denizinannesi03 Hepinize teşekkür ederim çoook hemde. Allah ım isteyen dileyen herkese sağlıklı hamilelik ve ve evlatlar nasip etsin. Sizlere maşallah 41 kere. 🍀
denizinannesi03 Selam kızlar, adetim gecikmişti ve sanırım bende boş gebelikten sonra hamileyim 5. Hafta görünüyor. Hiç kimseye söylemedim. Kalp atışı içinde 7 haftalık olana kadar doktora gitmeyi düşünüyorum. Korkuyorum çünkü :( eşim boş gebelikten çok etkilendi. Şuan haberi yok. Ne dersiniz mantıklı bir karar mı? Karmakarışığım.
Mervetepe denizinannesi03 canım korkma bos gebelik tekrarlanmaz ama evet haklısın kalp atısını duyana kadar kimseye söyleme ama esin bilebilir sanki bende bos gebelikten 6 ay sonra hamile kaldım 29 haftalığım tekrarlanması cok zor sadece doktorum önlem amaclı kan sulandırıcı ve progestan kullandırmıstı bana daha önce bi bos gebeliğim olduğu icin yani doktora git mutlaka ben ilk 3 ay kullandım o ilaçları
denizinannesi03 Mervetepe anladım canım, çok teşekkür ederim. Ay sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah.
Eymenim1 denizinannesi03 benimde ilk hamileliğim boş gebelikti eylül de kürtaj oldum ocakta hamile kaldım su an 36haftalik hamileyim😊 çok korkuyodum ikinci çocuğum da öyle olur diye çocuk yapmak dahi istemiyodum fakat rabbim habersiz verdi kazayla oldu ama hiç bir sıkıntı yok gönlünü ferah tut🙏
denizinannesi03 Eymenim1 oy maşallah, Allaha emanet hepimizin yavruları. Sağlıkla alalım kucağımıza teşekkür ederim çok.