Sncem Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim Erkn doğum riskimiz de var idararimi yaparken bsyler geldi ama hemen gittiği için ne olduğunu anlamadım doğrusu byle akıntı gbi ama renkliydi sanki anlayamadım ne olmuş olabilir
Deletedmom0034 Kahverengi akıntı dediğin şey eskimiş kan. Bian önce hastaneye git canım kanaman olmuş
Sncem Deletedmom0034 doktorumla konuştum sancim yok şuanda eğer ki tekrarlarsa gel dedi zaten Erken doğum riskimiz var korkuyrm şuanda doğum olucak diye
berguzar1987 Sncem keşke senin haftanda olsam zil yakıp oynarım 29+5 im dün geldi nişanım bugünde suyum geldi bekliyorum ikizlerim ya yarın ya öbürgün alınacak suyun bitişine göre😞
Sncem berguzar1987 Allahım sağ salim kucagina vermeyi nasip etsin çok korkuyrm geçen hafta ciğer geliştirici vurdular iki doz korku tüm bedenimi sardı heran doğacak diye sağlıkla gelsin başka bsy istemiyrm