İyi akşamlar hanımlar. Bayram tatili için yazlığa geldik. 20+6 günlük hamileyim. Bugün üç kere istifra ettim. Halsizim. Hafifte ateşim var. Yazlık yer bayramda olduğu için hastaneye gitmedim. Gebeliği boyunca rahatsızlanan var mı? Bebeğim için endişeleniyorum. Bugün hiç olmadığı kadar hareketli.