Aynur23 Meraba..çok yakinda dogum yapicam.Ama bir turlu isim bulamuyorum.ilk çocugumun ismini eşim koymuşdu.bunuda ben koyucam diye anlaşdık.ilk cocugum erkek.buda erkek. Ne bulursam eşim beyenmiyo.kızlar ne isim önerirsiniz.Azeri mamaşalar komekliy eliyin 😘😘😘