Sarem Kızlar merhaba. 27+5 haftalık hamileyim. Gün içerisinde tuvalete sıkıştıgımda falan karında toplanma oluyor. Sizinde bu haftalarda kasılmalarınız oluyor mu ? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim 🥰
Tugceee123 Sarem ben çok yorulduğumda oluyor onun dışında Braxton kasılmaları olması normal zaten ama sıklaşırsa doktoruna danışmalısın önemli olabilir 🙂
Ikizdeniz Sarem benim de 28 haftada basladi bir aydir cekiyorum valla her bes on dakikda bi oluyor artik
Sevilypc Bende 27 deyim canm çok yorulunca yürüyunce ve çok ayakta kalınca bende de oluyo hatta bazen karnım çatlayacak sanıyorum taş gibi oluyo. Oturunca ve yatınca geçiyo.
Caydemir Bebeğin toplandığını nereden anlıyorsunuz? Benim de bazen bir yeri şiş oluyor göbeğimin öyle bir şey mi
Nilveannesi10 Ben de 27. Haftamdayım kasılma ve toplanma olduğu için gittim herkes normal dedi ama normal değilmiş kasılmayı önleyen ilaç verdiler günde 3 kere onu içiyorum