Selam kizlar hepimiz zaman zaman evde skintidan telefonla çok ugraastigimiz zamanlar oluyordur belki telefonla sürekli uğraşmanın bebegumiz üzerinde bı kötü etkisi oluyor mudur fikriniz varmı ben ne kadar vicdan azabı duysam da birakamiyorum telefonla uğraşmayı Instagram whatsap Facebook sürekli girip cikiyorum başka şeyler araştırıyorum netten varmı benim gibi olan. Bütün hamişlere hayırlı sağlıklı doğumlar nasip olsilun inşallah