34+5teyiz 3 gündür grip var ve kuru öksürük başladı. Kriz tutuyor öksürürken dün acildeydim. Ne yapsam geçmiyor. Kasık ağrısı oluyor açıkçası endişeleniyorum çok. Doğal yolla neler yapabilirim. Mide yanmasıyla da öksürük iyice artıyor. Hamilelikte kullanılabilecek öksürük şurubu var mı? Ne pastil ne ıhlamur ılık su bal geçirmiyor. Tavsiye bekliyorum çok yorgun düştüm doğuma az kala bu hastalık bitirdi beni 😷😞