Aysimatugce canim benm 6 haftaliga kadar niye belrti yok diye soyleniyodm 6. Haftamda basladi 11. Haftadaym hafifledi cok sukur ama ara ara hala var baya kotu gunler gecrdm uyandinmi yatakdan yarm saat kalkma yatagnn bas ucunda cizi cubuk kraker yada boyle bastrcak bisyler bulnsn ben zeytn beyaz peynr kuru ekmek bunlarla yatstiryodm iyice siddetlendimi bisy yiyemiyodum tabi ama hafifken atistir cunku mide bosaldigi anda dahada siddetli geliyo vucudun susuz kaldimi da cok siddetleniyo cok ictnmide bulaniyo ben bi siseye doldurdm yudum yudum ictm susuz kalmaym diye zofer diye bi hap verdi doktorum bana bebege gecmiyormus doktoruna bi sor bana kotulesrsn 2 tane bile atablrsn demisti ama ben 1 tane attm 1 haftadirda atmayi biraktm 8. Haftada mesela hafif oluyodu bisyler yemeym hemen siddetleniyodu salatalk yada domates tuzlydm yemeye basliyodm gecikiyodu neden blmyrm ama annem gil bebek aciktiriyo ackncada bulantin bssliyo dedi saglikli beslenmen daha onemli ama bu haftalarda daha cok midenn bos olmamasina dikkat et ve zorlayarak istifra etme cunku yediklern ciktignda bebek beslenemiyomus sekerli baharatli aci seyleri cok fazla yeme canin cekerse cok az bisy al ben boyle boyle gecrdm en azndan biraz rahatlatiyo tabi sana baska seylerde faydali olabilr kendini takip ederek bul umarim bnde ise yarayanlar sendede yarar 🙏 Allah yardimci olsin bir an once gecirirsin bu zamanlari insallah tabi sonrada gaz sancisi ve mide yanmasi basliyo ama bi nevi daha rahat oluyosun artik ❤❤