Dilekpoyraz Kızlar ben iki düşük yaşadım şuan 7 haftalık hamileyim doktor hemen asprin başlattı sizce asprin faydalı olacak mı duyabilecek miyim kalp atışını çok tedirginim
HandeYavuz Dilekpoyraz canım bende daha önce 20 haftalık bebeğimi kaybettim. Bu gebeliğimi öğrenir öğrenmez ecopirin başladık çok şükür 23. Haftadayız sen doktorunu dinle ve stres yapma en önemli faktör bence bu inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🥰🙏🏻
Loya06 Dilekpoyraz aspirin kan sulandırır ve kalp durması muhtemelen kan pırtılaşmasından sebeb olduğu için önlemek amacıyla verilir içini rahat tut canım bol dua et 😊🥰
Sermec Benım de 1 düşüğüm var canım sımdı 7 haftalık tekrardan hamıleyım ben de tedbır amaclı coraspin kullanıyorum
Dilekpoyraz Anladım canım bende içimi ferah tutuyorum herşey çok güzel olacak diyorum 🙏🏻 Perşembe gidicem inş duyarım inş herşey yolundadır