Zezell Kelebekkkk Sagol canim iyiyim 19 +2 de benim yolu yarılamak icin gun sayıyorum..tetenoz ve ayrıntılı ultrason oldu hu hafta degisik olarak...bundan sonra baska test kalmamasinin sevinciyleyim...sendr nasil hareketlerini hissediyo musun
Kelebekkkk Zezell bende ıyiyim ama baş ağrısı var bende. Allaha şükür hareketlerini 18. Haftada hissetmeye başladım. Tetenozu da salı günü vurulucam. Ayrıntılı uştrasonda 13 marta tarıh verdiler
Bhrygz Bende 19/3 ama hala bizim kız hareketlerini hissettirmiyor😒 Acayip bir sol kasık ağrım var hamilelik başından beri onun dışında şimdilik iyiyiz
060616 Bende 19/3 üm şükür bir sıkıntım Yok şu an düşük riski vardı onu atlattım Allah'ıma şükürler olsun. Bebek hareketi olarak böyle üç beş saniyelik karıncalanma gibi birşey oluyor farklı olarak o bebek hareketimi bilmiyorm ama 😬
Kelebekkkk 060616 evet ilk baş öyle oluyor sonraki haftalarda daha da güçleniyor Rabbim hepimizin sağlık ve hayırla kucağımıza almayı nasip etain
Zezell Kelebekkkk Benim 16+0 di basladi şükür.... ozellikle gece yatarken cok hareketli doktorda..o zamanlar oksijen daha çok oldugu icin dedi
Zezell Ama arkadaslar ben duyiyorum burda yok çukulata ye meyve suyi ic benimki onlara hic hareketlenmiyor..süt icince balik yiyince birde su icince oluyor