Kizlar saat 4 ten beri belimden baslayan kasiklarim akalcama yayilan bir agri sizi var ama hic gecmedi zaman zaman siddeti artiyor zaman zaman hafifliyor karnim arada sertlesiyor ama cok degil daha cok bel agrisi beni rahatsiz eden ve ona eslik regl agrisi gibi agri zaten 2 haftadr yalanci sancilrm hep var ama bu belim hic bu kdr agrimamisti ve gecmiyor boyle dogumu baslayan var mi illa karnin sertlesmesiylemi basliyor? Dogum yapmis olanlar uazar mi lutfen