Ben ilk aradım 8 hafta Öncesi diye kabul etmedi sonra arkadaşım dedi ki 16 haftadan sonra bakmıyorlar hemen aradım 11 hafta oldum diye kabul etmediler tabi şimdi ben kalp hastasıyım üç kez ameliyat oldum hacettepede 22 haftalıkken de kalp kontrolüne geldim ordan konsültasyon yazdılar hemen kadın Doğum a vay bu haftaya kadar nerdeydin bakan baksın demeler e bende babamın işinde çalışmıyorum malum devlet işi doğudayım bide aradım kabul etmediniz dedim bende zar zor baktılar tabi bebekte de şimdi böbrek problemi çıkınca perinatoloji bölümü kontrol ediyor ama ora da 2 hafta da bir gelcen dedi Muş’tan Ankara’ya su yolu beni bekliyor tanıdık yok bişey yok napcam bilemiyorum Doğumda burda olacak dedi kalp doktorum bir çıkılmazda gibiyim anlıyacağın