Yagmur_ Merhaba hanımlar ben 14+5 günlük gebeyim 3 gün boyunca diş agrısı cektim dişimin kökünde intihap var dün gece acile gittim ve ilaç verdi antibiyotik kullanıyorum ama çok tedirginim hamileler için olanı verdi ama gene de tedirginim kullanan var mı ?
azizeguneyy Yagmur_ doktor hamileler için uygun dediyse uygundur hayatım burda kimse doktordan daha üstün değil. ve ayriyetten 28. haftalık hamileyim kullandığım antibiyotiklerin haddi hesabı yok. bebeğe bir zararı olmuyor