denizannee Ebrualp 39+1 benimde. Vajinada inanılmaz bi baskı oluyor kafası aşağıda bu sancı mı acaba?
Emirfaruk Ebrualp en son gittiğimde yoktu yarın kontorolüm var bakalım hadi bakalım kim önce doğuracak
Ebrualp Emirfaruk ay maşallah yası uuzn olsun gecmiş olsun. Bende gittim ama ne sancı ne acılma hiçbşsey yok suni sancı vermek istedi kabul etmedim pzt ye kadar bekliycez bebek iri riske atmayalım dıyor. Ne yapsam merdiven inip cıkıgım yürüyüş yapıyım demi