Bende serklajliyim tedbir amacli 13. Haftamda atildi. Cok şükür 25 haftalik oldum yatmiyorum dr.um ameliyattan ciktigim gun normal hayatina donebilirsin dedi.Dikkat ediyorum ev isi falan yapmiyorum fazla yürümüyorum,yemegimi falan yapıp topluyorum ama yatmiyorum . Kac tane prof. Sorduysam yatmak cozum degil dedi. Siz de rahat olun bence Allaha emanetiz umarim saglicakla bebeklerimize kavusuruz.Herkes ayni olmayabilir dr.unuz ne derse ona inanin gerisi takdir i ilahi..