Acaba bende doğum hikayemi yazabilecekmiyim diye düşünürdüm hep şimdi doğuralı 10 gün oldu meleğimi kucağıma aldım ve sizlere anlatmak için sabırsızlanıyorum 🙈 Doktorum normal doğuma uygun olduğumu söylemişti 36. Haftadamda sonra nstlerde düzenli ağrılarım çıkıyordu özellikle 40.haftamda ama ben hissetmiyodum. Artık 41. haftama girerken doktor daha fazla bekleyemem dedi. Çünkü keyfine düşkün kızımın başı doğum pozisyonunda ama aşağıya inmek bilmiyor. 2 haftadır sadece 1 cm açılma var. Nişanım falanda gelmedi. Sonuna kadar normal doğumu bekledik ama son dakika sezeryana döndük. Hep hakkımızda hayırlısı ne hayırlıysa o olsun demiştim öylede oldu çok şükür 🙏 4 Ağustos Pazar sabah 9da yatışım yapıldı. Damar yolum açıldı. Sonra anestezi tercihim soruldu. Ben genel anestezi istedim. Alerjim vs. var mı diye sorular soruyolar, kan alıyorlar. Saat 14:00da ameliyathaneye alındım. Sondam takıldı. Bu arada ameliyathaneyedeki tüm görevliler, anestezi uzmanı, çocuk doktoru hepsi kadındı. Anestezi doktoru gidiyosun dedi ve sonrası en güzel uyandığım andı. Meleğimi getirdiler kokladım hemen emzirdim sütüm geldi çok şükür 🙏 Sormak istediğiniz sorular varsa alabilirim herkese sağlıklı sıhhatli kucağına yavrusunu almak nasip olsun inşAllah ❣️