[silindi] evet öyle bunu gecen anladım kızımı özel hastaneye götürdük gobeginden dolayı hemen ameliyat dedi istemedik üni hastanesine goyurudk 1 kac seanslık isi var dedi ne kadar meraklılar paraya yarabbim ben devlette doğum yaptım çok da güzel oldu içimizde de kalcak değil çocuk öyle böyle çıkıyor yani