Kızlar tüp bebekle hamile kalıp 16 temmuzda 7 haftalıkken düşük yaptim kürtaj oldum bugün bikac damla kahverengi ve açık kırmızı renginde leke gordum hamilelik için çok erken olduğunu dusunuyourm sizce neden olabilir yada başına gelen var mı biliyorsunuz şuan bayram tatili oyuzden hastaneye de gidemiyorum bi fikri olan yardımcı olabilirse sevinirim