Balfeman Kesinlikle öyle. Bende orada yaşarken rutin kontroller için tavsiye üzerine gitmiştim. Öncesinde Özel Sağlık hastanesindeydi sonra fakülteye geçiş yapmıştı tabi onunla beraber oradaki hasta portföyüde üniversite hastanesine kaydı çok tatlı dilli ve çok bilgili bir doktor. Orada olsaydım hamilelik sürecimi kesinlikle onun gözetimi altında geçirmek isterdim. Yalnız dediğim gibi tüp bebek konusunda bir fikrim olmadığı için yanlış yönlendirmek istemem.