kitapkurdu canım bana da ilk evlendiğimde 3 doktor pko dedi . Sonra baya doktor gezdim . İstanbul Acıbadem’e bile gittim . En sonunda pko olmadığımı diğer doktorlar söyledi . Tabi ikna olmak için baya doktor gezdim ama 🤦🏻♀️ Acıbadem de ki hormon testlerine ek amh diye bi testti sanırım yumurtalık rezervini gösteren onu sa yaptırdı . Hiç bi sorun yoktu . Pko olmak için her bir yumurtalığın da en az 8 tane polikist olması , kilo sorunu , erkek tipi tüylenme 45 günden uzun süren regl aralığı ve laboratuvar testlerinde sorum olması lazımmış . Bende bi yumurtalığım da 3 diğerinde 5 poliskist var diye pko demişti o 3 doktor . Demem o ki tek bi doktor a bağlı kalmamak lazım.