Nagihann sancılarınızı bekleyin tabi ki benim de ilk bebeğimde önce nişanım gelmişti sancılarım artınca ya da ben öyle sandım hastaneye gittik 2 cm açılma vardı hemen yatırdılar önce açılmanın artmasını beklediler baktılar süre uzuyor, Doğumun bir an önce gerçekleşmesi için müdahale ettiler. Evde bekleyip kendi akışına bırakmak en doğrusu bu sefer evde geçireceğim vaktimi