Kızlar meraba yaklaşık 1 haftadır kasık ağrılarım dahada şiddetlendi bugün yarın derken geçmedi leke olmadığı için doktorda gitmedim fakat 3 gündür beni kımıldatmayacak derecede ağrılar tutuyor sanki bir taş olup kasığıma ağrı veriyor sağ kasığım 12 haftalık hamileleyim vajina dada sanki iğne batması gibi ağrılar oluyor ara ara sizce acile gideyim mi yoksa perşembe doktora mı gideyim