Salamlar. Hamileliyin 3.cu haftasinda kimde hangi belirtiler goruldu?2aydir evliyim. Son reglim 27 temmuz oldu. Bugun sabah uyandigiktan sonra su ictim midem bulaniyor, elma yedikten sonra biraz azaldi sanki. Ustumde de bi yorgunluk var. surekli dinlenmek istiyiyorum. Karnimda belimde de regl agrisi gibi agri var. ama daha 12gun var regl olmama. Test yapmak icin henuz erken ama belirtilerden birazcik supheleniyorum. Bide bir kac gun evvel iliskiye girdikten sonra benden pembemsi kan geldi cok da onem vermedim. Yerlesme kani ola bilirmi? ihtimal varmi?