ozg96 Merhaba okb(obsesif kompulsif bozukluk) rahatsızlığım var bir nevi takıntı hastalığı da denir bilmeyenler için. gebelikte psikoloji ilacı kullanan oldumu zararı varmıdır bebeğe 😌
ozg96 Hazalpber rahatsızlığınız ne gebelikte kullandınız mı bnm çok arttı okb çok zor durumdayım😌😌😌 biraz anlatırmısınz🙏
Hazalpber ozg96 canım benimki panik atak ve anksiyete 4 yıl oldu ilaç kullanıyordum hamilelik düşününce bıraktım ilk ayda hamile kaldım sıkıntılarım başladı ve ikinci aydan beri kullanıyorum 31 hafta olduk