CerenVarol Kizlar merabalar,kiyafetleri yikiycam fazla koyu renk birseyimiz yok,nasil ayirarak yikamaliyim,birde camasir makinam bosch marka,Allergy plus&Baby programi mevcut ondami yikayayim yoksa 30 dakikalik kisa programdami
GuelGltkn CerenVarol ben renkli beyaz ayirarak yikadim benim makinemdeki bebek programi 60 derece yikioy onun icin hassas program 30 derece de yikadim
ilkinn CerenVarol makinalarımız aynı ben baktığımda bebek programı 60 derecede yıkıyor gösteriyor. Bebek kıyafetleri de genelde 30 40 derecede yıkayın yazıyo, çekme ihtimaline karşı ben bebek programında derecesini 30 a düşürerek yıkıcam canım
Mlssa CerenVarol Ben beyazlar,karışık renkliler,koyu renkliler,açık renk ve tek renk olanları hep ayrı ayrı yıkadım.30 derece Elde yıkama programında🌸 bebek programı vardı ama çok uzundu şuan için 1 saatlik elde yıkama programını tercih ettim hiç giyilmediği için.
Ebiyim Bu konuyu çok araştırdım. Öncelikle bebek deterjanı önemli. Granül sabunları direk makineye koymayın. Erimeyip makineyi bozabiliyormuş. Geçenlerde burada bir postta okumuştum. Ayrıca makinede erimiyorsa bebek kıyafetlerine de yapışır. Önceden eritip kullanmak daha iyi. Ben uni baby sıvı deterjan aldım. 30 dakika da 30 derece de yıkamak yetiyor. (Uzun araştırmalar sonucu bu kanıya vardım. Bu ortak görüş) Amaç burada tozu gitsin zaten temiz kıyafetler. Fakat durulamasını kimyasal kalmasın diye 2 defa yaptım. Kıyafet ayırmasına gelince de açıl renkler koyu renkler ve hassas yıkanacaklar olarak ayırdım.
duna41 CerenVarol sakın onda yıkama çekiyo ve renkleri ağartıyo ben hiç dikkat etmemişim derecesine oyusden ilk yıkadklarımn rengi ağardı o programda yıkıorum ama derecesini 30a ayarlıyorum artık
Denizmavisii CerenVarol ben ayırarak yıkadım beyazlar,açık renkler,koyu renkler olarak,baby plus modu çok uzun sürüyor canım ya birde derecesi yüksek zaten,kısa programda yıkadım ben.