Vitale Koray duman a gidiyorum 23 haftalığız öncesinde kötü bi olayda gelmişti başımıza ve bi doktor gibi değil acını anlayan bir abi gibi teselli etti ve okadar güleryüzlü ki odasından ayrılırken mutlu çıkıyorsunuz ve gece gündüz telefonla iletişim de direk dönüş yapıyorum ve cvpsız hiçbir sorunuz kalmıyor. Okadar doğal ki artık bi süre sonra sizde korkularınızı unutuyorsunuz. Benim gibi takıntılı insana bile tahammül edip düzelttiyse herkese iyi gelir bence 🤗😉