Ezgib Kızlar suwen diye bir marka var netten ve mağazadan satışı var takimlarinin yeri hem güzel hem hesapli yani simdi %70 indirim var bi göz atin derim ben İstanbul’da Neomarinden kendin bakarak aldim
Ozgehasan Ezgib fiyatlar uygun ama önce duymadım bu siteyi acaba alıp da içinden başka bi şey cikarmi veya göründüğü gibi gelmezse düşüncesi var aklımda
Ezgib Ozgehasan bulundunuz sehirde satis mağazası varmi bi bakin trendyoldada satılıyor ora guvelinir diye düşünüyorum benim 4 lu takimim 160 a geldi
Nilveannesi10 Ozgehasan istanbul da çoğu büyük awm lerde mağazası olan iyi bir markadır suwen. Kumaşları falan kalitelidir
Busraoksz Ozgehasan uc takımım var ıkısıı ordan , guvenerek alabılırsınız . Kuması cok guzel , gecen gun hastanede kaldım dıye gıydım uzerımde yok gbıydı o kadar rahattı.
Ezgib Edaahs aynen bende 62 tl ye ikili alt ust 53 e sabahlik 49 a gecelik aldim tek tek satılıyor yani
Ozgehasan Edaahs site den alsammi acaba guvenemedim canm mağaza varmı bilmiyorum olduğum yerde ama görmedim once
Ozgehasan Nilveannesi10 olduğum yerde mağaza varmı bilmiyorum canm. İnternet sitesinden baktım da ondan guvenemedim fiyatlar uygun ama
Ozgehasan Busraoksz internet sitesinden mi aldınız canm yoksa mağaza dan mi ben şimdi siteden baktım da olduğum yerde mağazası varmı bilmiyorum
Ezgib Ozgehasan bende normalde Ankara’da yaşıyorum gittigim avmlerde görmemiştim ablam dedi oda ordan almış burda denk geldi baktim Ankara’dada varmis ama benim gitmediğim avmlerdeymis
Busraoksz Ozgehasan bır tanesını magzadan almıstım memmun kaldım fazlasıyla, ıkı ay sonra trendyoldan aldım .
Nilveannesi10 Ozgehasan normalde çok pahalı mağazalarda zaten. Böyle indirim zamanında kaçırmıyorum ben de ☺️
Ezgib Ozgehasan yani bak canim ben hesapli buldum baya birde malı cok güzel geldi yani hersey bi dünya para sizde faydalanin istedim 🌸
Ozgehasan Ezgib mağaza nin nerelerde olduğuna baktım ama yok alanyada malesef 😥internet sitesini bilen varsa etiketleyebilir mi buraya?
Demirleblebi Ozgehasan suwen oldukça iyi bir markadır. Hemen hemen tüm AVM’lerde mağazası vardır. Ben yıllardır iç çamaşırlarımı ve geceliklerimi alıyorum. 3 senedir giydiğim sabahlığım var oradan almıştım hala yepyeni duruyor.